هدف اصلی دانشگاه؛ تربیت نسلی سالم و آگاه به تحرکات دشمن
کد خبر: 3751301
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
حجت‌الاسلام‌ عبداله حسنی عنوان کرد:

هدف اصلی دانشگاه؛ تربیت نسلی سالم و آگاه به تحرکات دشمن

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه اهم تربیت دانشجویان به دست پرتوان استادان است، گفت: هدف اصلی دانشگاه و اساس آن تربیت نسلی سالم و آگاه به تحرکات دشمنان اسلام است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، هفتم مهرماه در جلسه‌ای که با محوریت هماهنگی برنامه‌های فرهنگی سال تحصیلی 98-97 با حضور رؤسای دانشکده‌ها در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل شد، گفت: در شروع سال تحصیلی جدید، تشکیل جلسات هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های علمی و معرفتی اساتید، کارکنان و دانشجویان ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه اهم تربیت دانشجویان به دست پرتوان استادان است، افزود: هدف اصلی دانشگاه و اساس آن تربیت نسلی سالم و آگاه به تحرکات دشمنان اسلام است.
حجت‌الاسلام حسنی در ادامه صحبت‌های خود، ضمن برشمردن برنامه‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برای اساتید این دانشگاه، تأکید کرد: انتظار مردم از دانشگاهیان در خصوص حل معضلات جامعه قابل تأمل است، چراکه تلاش شبانه‌روزی مسئولان دانشگاه، اساتید و کارکنان در مقابل زحمات خانواده‌های معظم شهدا و خون شهدا بسیار ناچیز است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به بحران اقتصادی کشور، آن را توطئه‌ای از سوی دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: با عنایت خداوند متعال از این توطئه دشمن نیز عبور خواهیم کرد. کاهش و از بین بردن آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه، به مرتفع شدن آنها در محیط علمی بستگی دارد.
یادآور می‌شود، در ادامه جلسه رؤسای دانشکده‌های دانشگاه محقق اردبیلی و مدیر حراست این دانشگاه نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
بهزاد زارع
انتهای پیام

captcha