اعزام نمایندگان ‌زنجان به مسابقات سراسری قرآن ‌
کد خبر: 3750413
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

اعزام نمایندگان ‌زنجان به مسابقات سراسری قرآن ‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه ‌زنجان گفت: 7 نماینده از این استان به مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک اعزام می‌شوند.

اعزام نمایندگان استان زنجان به مسابقات سراسری قرآن کریماحمد نوروزی، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر اراک برگزار می‌شود و نمایندگانی از استان زنجان نیز در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات از 10 تا 23 مهرماه در اراک برگزار می‌شود، بیان کرد: علی قنبری از زنجان نیز توانسته در رشته ترتیل به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم راه یابد.
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: در بخش بانوان نیز معصومه کاج در رشته قرائت، فاطمه صادقی‌فرد در رشته ترتیل و فاطمه کابلی در رشته حفظ کل فرآن کریم در مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر می‌شوند.
وی عنوان کرد: در رشته حفظ 20 جزء مینا بیات و در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم سمانه رمضانی از استان زنجان به اراک اعزام می‌شوند و لیلا بابایی در رشته دعاخوانی به رقابت می‌پردازد.
نوروزی به لزوم توسعه وقف‌های قرآنی تأکید کرد و افزود: متأسفانه موقوفات قرآنی که دارای درآمد پایدار باشد، در استان زنجان اندک است و این موضوع پرداختن به فعالیت‌های قرآنی را دشوار کرده است.
وی تصریح کرد: وقف مشارکتی در این حوزه می‌تواند مفید باشد چرا که با ایجاد درآمد می‌توان نسبت به استفاده از مربیان برتر کشوری برای بهبود سطح فعالان قرآنی و پرورش استعدادها اقدام کرد.
انتهای پیام
captcha