تهیه و تولید مستند «12 ئه‌ستیره(ستاره)» در شبکه کردستان
کد خبر: 3740654
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

تهیه و تولید مستند «12 ئه‌ستیره(ستاره)» در شبکه کردستان

گروه فرهنگی- مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از تهیه و تولید مستند 12 شهید سپاه بیت‌المقدس کردستان با عنوان «12 ئه‌ستیره(ستاره)» از این شبکه استانی خبر داد.

تهیه و تولید مستند «12 ئه‌ستیره(ستاره)» در شبکه کردستان

ابوالقاسم امان‌الهی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: 12 ئه‌ستیره(ستاره) مستند زندگی 12 شهید سپاه بیت‌المقدس کردستان است که چندی قبل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی افزود: 11 نفر از این شهدا حدود یک ماه قبل و در جریان حمله ضد انقلاب به یک پایگاه سپاه بیت‌المقدس کردستان در روستای دری از توابع شهرستان مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد: یکی دیگر از این شهدا نیز که خود طلبه و هنرمند مداح بود، در جریان یک حمله کور تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی با اشاره به آغاز مراحل تهیه این مستند از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان، علام کرد: این مستند 12 ئه ستیره در 12 قسمت که هر قسمت مربوط به یکی از این شهدا است تهیه و تولید می شود.
امان الهی عنوان کرد: کارهای مقدماتی تهیه و تولید این مستند آغاز شده است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک تهیه شده و برای پخش از شبکه استانی و حتی شبکه های ملی نیز آماده شود.
وی با اشاره به یکی از رسالت‌های شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان در راستای معرفی الگوهای برتر، افزود: تلاش برای نشان دادن رشادت های جوانان این مرز و بوم در راستای دفاع از امنیت و آرامش کشور یکی از اولویت های اصلی و این مستند نیز در راستای توجه به این مهم تهیه و تولید می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان ادامه داد: امروز کردستان در شرایطی یکی از امن ترین استانهای کشور است که مورد طمع جدی دشمنان قرار گرفته ولی در سایه رشادت‌های فرزندان این دیار، تمامی توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: شبکه کردستان رسالت خود می‌داند که با تهیه و تولید این مستند بخشی کوچک از رشادت‌های این 12 شهید را به نمایش بگذارد.
انتهای پیام

captcha