فراخوان چاپ مقاله اسلامی در نشریه فلسفی آلمان
کد خبر: 3740586
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

فراخوان چاپ مقاله اسلامی در نشریه فلسفی آلمان

گروه بین‌الملل - مسئولان نشریه تخصصی فلسفه قومی و اخلاق جهانی در شهر «تری‌یر» آلمان، در فراخوانی از محققان و دانشجویان علوم اسلامی ارسال مقاله در حوزه اخلاق اسلامی و فلسفه برای این مجله را خواستار شدند.

فراخوان چاپ مقاله اسلامی در نشریه فلسفی آلمانبه گزارش ایکنا؛ محققان می‌توانند مقالات خود را بر مبنای موضوعاتی همچون تفاوت‌های میان اهل سنت و شیعه و زیرمجموعه‌های آنها، موضوعات مربوط به فلسفه اولیه اسلامی، نظرات اسلام درباره طبیعت و محیط ‌زیست، منطق ارسطویی در فلسفه اسلامی، منطق ابن‌سینا، متافیزیک و هستی‌شناسی، فلسفه طبیعی (از جمله کیهان‌شناسی اسلامی)، آموزش و پرورش اسلامی، نقش علوم اسلامی در نگرش جهانی، معرفت‌شناسی در اسلام، فرجام‌شناسی برای این نشریه ارسال کنند.

رایزنی فرهنگی ایران در آلمان به نقل از سایت نشریه فلسفه قومی و اخلاق جهانی اعلام کرد: براساس قوانین این نشریه تخصصی، علاقمندان هنگام نگارش مقاله نباید نگرش دینی خود یا مسائل سیاسی را در نوشته‌هایشان وارد کنند و مقالات ارسال شده به هیچ‌وجه نباید حاوی توهین به اسلام یا مسلمانان باشد.

مقالات ارسال شده از لحاظ زبان، محتوا و فرم بررسی می‌شوند و در نهایت مسئول بررسی مقالات، تصمیم خواهد گرفت که این مقالات در چه حدی به ویرایش نیاز دارد و بر چه مبنایی پذیرفته می‌شود. البته پذیرش مقاله به معنای چاپ قطعی آن نیست. پس از پذیرش مقاله، دست‌اندرکاران این نشریه تخصصی درباره چاپ مقالات تصمیم‌گیری خواهند کرد.

علاقمندان باید مقالات خود را تا هفتم دسامبر سال جاری میلادی(16 آذرماه) برای مسئولان این نشریه ارسال کنند. مقالات باید حداقل در ۱۰ صفحه و به یکی از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و روسی نوشته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha