دعای عرفه در حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3740549
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

دعای عرفه در حرم حضرت معصومه(س)

گروه اجتماعی - مراسم معنوی قرائت دعای عرفه از ساعت ۱۴ امروز در آستان مقدس حضرت معصومه (س) و با حضور ده‌ها هزار نفر از مؤمنین و مؤمنات آغاز شده است.

 قرائت دعای عرفه در حرم مطهر حضرت معصومه با نوای حجت‌الاسلام محمدپور  به گزارش ایکنا از قم، در آیین معنوی دعای عرفه، محل استقرار برادران شبستان امام خمینی(ره)، صحن صاحب‌الزمان(عج)، مسجد بالاسر و رواق طباطبایی و ورودی برادران برای این آیین از درب‌های 9، 10، 14، 17 و 21 حرم مطهر تعیین‌شده است.

همچنین محل حضور بانوان، صحن امام رضا علیه‌السلام، صحن و شبستان‌های مسجد اعظم، بالکن‌های شرقی و غربی شبستان امام خمینی(ره) و شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها تعیین‌شده است و درب‌های 2،3،4،5،6،7،8،11،18 و 20 برای ورودی بانوان به حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است. 

میدان آستانه، صحن جوادالائمه علیه‌السلام و صحن جامع فاطمی برای استقرار خانوادگی تعیین شده و خانواده‌های محترم می‌توانند برای ورود به حرم مطهر از درب‌های 22 ،23 و 24 استفاده کنند.

همچنین، نماز عید قربان نیز در صبح روز عید (چهار شنبه 31 مرداد ماه) ساعت 8 صبح به امامت آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و امام جمعه قم اقامه می‌شود.

انتهای پیام

captcha