ضرورت شناسایی بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار
کد خبر: 3740476
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
سرپرست وزارت تعاون عنوان کرد:

ضرورت شناسایی بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار

گروه اقتصاد ــ محسنی‌بندپی از مدیران کل اجرایی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی سراسر کشور خواست تا با هوشیاری و برنامه‌ریزی‌های درست، بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار و دچار بحران در سراسر کشور شناسایی شود.

ضرورت شناسایی بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی‌بندپی در اولین نشست هم‌اندیشی با مدیران کل اجرایی سراسر کشور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل این وزارتخانه برگزار شد، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های ادارات کل استانی در بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی استفاده کرد.
وی با اشاره به نقش کلیدی و محوری ادارات کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان‌های سراسر کشور گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به عنوان بزرگ‌ترین وزارتخانه اجتماعی کشور در رفع تنگناها و افزایش خدمات اجتماعی کمک کند.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد : رویکرد توانمندسازانه و سرعت بخشیدن به امور مربوط به اشتغال فراگیر باید در دستور کار برنامه های مدیران کل اجرایی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی در سراسرکشور قرار گیرد.
بندپی بر توسعه و تعمیم آموزش و ارتقای سطح مهارت در کشور تاکید و اضافه کرد : هم افزایی در سطوح مختلف وزارتخانه باید محور فعالیت‌های یکایک ما باشد .
وی در این نشست فرصتی را برای گفت‌و‌گوی تخصصی، فنی و بررسی مسائل و مشکلات در بخش تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان‌های سراسر کشور اختصاص و به تک تک موارد پاسخ داد.

انتهای پیام

captcha