فعالیت 450 مبلغ در طرح «ولایت علوی»/ اجرای ویژه برنامه‌ در تفرجگاه‌ها
کد خبر: 3740445
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

فعالیت 450 مبلغ در طرح «ولایت علوی»/ اجرای ویژه برنامه‌ در تفرجگاه‌ها

مسئول اعزام مبلغ اوقاف استان تهران با بیان اینکه در طرح «ولایت علوی اکمال دین نبوی» بیش از ۴۵۰ مبلغ فعالیت خواهند داشت گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای ویژه‌ برنامه‌هایی در تفرجگاه‌های استان صورت گرفته است.

فعالیت 450 مبلغ در طرح «ولایت علوی»/ اجرای ویژه برنامه‌ در تفرجگاه‌ها

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: حجت‌الاسلام مهدی حسین پور درباره طرح «ولایت علوی اکمال دین نبوی» گفت: در ایام دهه ولایت برنامه خاصی در استان تهران برگزار خواهد شد به طوری که قرار است 110 خودروی ون به صورت گردشی در مناطق مختلف تفرجگاهی مستقر شده و مبلغان اوقاف استان تهران برنامه‌هایی را با موضوعات مختلف نظیر استکبارستیزی، بیان واقعه غدیرخم، خیانت‌های صورت گرفته در قبال غدیر و مسائل سیاسی روز اجرایی شود.

مسئول اعزام مبلغ اوقاف استان تهران با بیان اینکه قرار است سلسله برنامه‌هایی برای کودکان در قالب طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی اجرا شود، تصریح کرد: 110 مبلغ برای فعالیت‌های فرهنگی و ویژه برنامه‌های خاص اقداماتی را برای کودکان اجرایی خواهند کرد که می‌توان به اجرای کودکان در سن سالن، شب شعر و غیره اشاره کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌پور از حضور بیش از 220 مبلغ از استان قم خبر داد و گفت: در طرح ولایت علوی بیش از ۲۲۰ مبلغ اوقاف استان تهران را همراهی می‌کنند، البته رقمی شبیه همین تعداد هم مبلغ بومی خواهیم داشت و به احتمال زیاد تعداد مبلغین حاضر در این طرح به 450 نفر خواهد رسید.

وی گفت: دریاچه چیتگر، پارک لاله و محل‌هایی از این دست که مردم برای تفریح می‌آیند محل اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی و ویژه برنامه‌های خاص آن است.

مسئول اعزام مبلغ اوقاف استان تهران درباره هدف از برگزاری برنامه‌های جشن ولایت علوی را زمینه‌سازی برای حرکت جامعه اسلامی ایران به سمت معرفت بیشتر اهل بیت(ع) و ترویج و تبلیغ و انتشار ولایت امیرالمومنین(ع) در سطح جامعه و نیز ایجاد فضای معنوی در سطوح مختلف جامعه بویژه در میان نسل جوان دانست.

انتهای پیام

captcha