مؤسسه «نورالمبین» یاسوج به جمع مؤسسات تعطیل پیوست
کد خبر: 3732195
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

مؤسسه «نورالمبین» یاسوج به جمع مؤسسات تعطیل پیوست

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین یاسوج، پس از چندین سال فعالیت تعطیل شد.

سرافزاز بهتری‌نژاد، مدیر مؤسسه نورالمبین یاسوج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین شهرستان یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرد اما به طور رسمی در سال 1388 پس از اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های آموزشی را به عرصه ظهور رساند.
وی ادامه داد: این مؤسسه تا‌کنون موفق شده است مربیان بسیاری را تربیت کند که در مراکز قرآنی، پیش‌دبستانی و غیره مشغول به تدریس شوند‌ و در این مدت بیش از 100 قرآن‌آموز را تحت پوشش قرار داده بود که متأسفانه با مشکلاتی همراه شد و مدت 2 سال است که در تعطیلی به سر می‌برد.
مدیر مؤسسه نورالمبین ادامه داد: یکی از بزرگترین فعالیت‌های این مؤسسه این بود که کلاس‌های آموزش عمومی قرآن و «تفسیر نور»، حجت‌الاسلام و‌المسلمین قرائتی را برای بانوان خانه‌دار و کم‌سواد ارائه داد که پس از تعطیلی خوشبختانه این دوره در منازل با حضور شرکت‌کنندگان همچنان باقی مانده است.
بهتری‌نژاد به دلایل تعطیلی مؤسسه اشاره کرد و افزود: ‌مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین مکان ثابتی نداشت و به دلیل هزینه‌های بالا و دریافت نکردن شهریه از قرآن‌آموزان و نبود حمایت از سوی متولیان و خیران این مؤسسه به وادی تعطیلی کشیده شد.
وی بیان کرد: برای اینکه این مؤسسه به فعالیت‌های خود ادامه بدهد و تعطیل نشود، نامه‌نگاری‌های بسیاری با نهاد ذیربط انجام شد اما پاسخ و حمایتی دریافت نشد و این مؤسسه تعطیل شد. امیدواریم مساعدتی صورت گیرد و این مؤسسه بار دیگر فعالیت خود را اغاز کند.
انتهای پیام

captcha