تجلیل از روزه‌‌اولی‌ها در سرای محله تختی
کد خبر: 3717093
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

تجلیل از روزه‌‌اولی‌ها در سرای محله تختی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر خانه قرآن و عترت سرای محله تختی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های رمضانیه از جمله پویش مادر آسمانی و تجلیل از روزه‌اولی‌ها در این مجموعه فرهنگی خبر داد.

سرای

آناهیتا آذرنیا، مدیر خانه قرآن و عترت سرای محله تختی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه‌های جزء‌خوانی قرآن کریم، نمایشگاه عفاف و حجاب، طرح پویش اجتماعی مادر آسمانی، جشنواره نقاشی کودکان و تجلیل از میهمانان ویژه ماه مبارک مختص روزه اولی‌ها در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌هایی است که به همت سرای محله تختی ویژه ماه مبارک برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم گفت: این محفل معنوی در حسینیه پیروان امام حسین(ع) واقع در خیابان مولوی، نرسیده به چهارراه وحدت اسلامی، کوچه سیدعلی قاسمی از ساعت 9 صبح تا قبل از اذان ظهر ویژه عموم برگزار می‌شود.

آذرنیا، نمایشگاه عفاف و حجاب در سرای محله تختی به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) در روز شنبه، 5 خرداد از ساعت 9 صبح تا 18 و طرح پویش اجتماعی مادر آسمانی در خصوص شناخت ابعاد شخصیتی حضرت خدیجه(س) در مجموعه سرای محله تختی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد دانست.

به گفته مدیر خانه قرآن و عترت سرای محله تختی، جشنواره نقاشی ویژه کودکان به مناسبت روز قدس در روز پنج‌شنبه، 17 خرداد و تجلیل از میهمانان ویژه ماه مبارک(روزه اولی‌ها) در روز آخر ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های رمضانیه این مجموعه فرهنگی خواهد بود.

محسن آقاسی

انتهای پیام

captcha