برپایی محافل انس با قرآن و افطاری‌های ساده در منطقه چهارم امام رضا(ع) نداجا
کد خبر: 3716990
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

برپایی محافل انس با قرآن و افطاری‌های ساده در منطقه چهارم امام رضا(ع) نداجا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن و افطاری‌های ساده در منطقه چهارم امام رضا(ع) نداجا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «کارهایی مانند افطاری‌های ساده که در شکل دادن به سبک زندگی اسلامی تأثیر می‌گذارد را توسعه دهید»، برگزاری سلسله محافل انس و تدبر در قرآن به همراه صرف افطاری در محیطی سرشار از شور و نشاط ویژه خانواده‌ها و کارکنان در پایگاه‌ها و کوی‌های سازمانی وابسته به منطقه چهارم نداجا شهرستان انزلی در قالب برنامه‌های متنوع قرآنی از جمله تلاوت قاریان، ارائه محفوظات حافظان، سخنرانی، اجرای مسابقات متنوع قرآنی، اجرای گروه‌های سرود و تواشیح فرزندان دختر و پسر و همچنین، خواندن شعرها و دکلمه‌های قرآنی برنامه‌ریزی شده است که این سلسله محافل به همراه ضیافت افطاری با حضور مسئولان و فرماندهان طراحی شده است.

همچنین، شب گذشته، اول خردادماه و همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، محفل انس با قرآن در منطقه یکم نداجا بندرعباس با حضور قشرهای مختلف، کارکان، فرماندهان و مدعوین از سایر نیروهای مسلح در مسجد غدیر این منطقه برگزار شد.

عیسی صدفی و صادق امجدیان، از قاریان ممتاز قرآن در این مراسم به اجرای تلاوت پرداختند و گروه تواشیح نورالهدی استان هرمزگان نیز در این محفل به اجرای برنامه همخوانی پرداختند. همچنین، در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام احمد حیدری، مدیر عقیدتی ــ‌ سیاسی منطقه یکم نداجا به ایراد سخن پرداخت.

حیدری تصریح کرد: اینکه در کشور عربستان و برخی از ایادی وابسته به استکبار، قرآن با صوت‌های مختلفی خوانده می‌شود ولی در عمل هیچ توجهی به اسلام و فرامین آن نمی‌شود، دوری از عمل به قرآن است.

یادآور می‌شود، عیسی صدفی، از قاریان ممتاز جمهوری اسلامی ایران و نفر اول مسابقات استان گیلان و نفر نخست مسابقات خانواده‌های ارتش است که به مدت چهار روز به منطقه یکم امامت اعزام شده است. همچنین، وی طی این مدت تلاوت‌هایی را در مسجد کارخانجات بندرعباس، شهرک ولیعصر(عج)، همچنین تیپ امام حسین(ع) خواهد داشت. همچنین، با هماهنگی‌های انجام شده وی تلاوتی را نیز در یگان نیروی هوایی مستقر در شهرستان بندرعباس خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha