برکات مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان برای مشهدالرضا(ع)
کد خبر: 3709593
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
استاندار پیشین خراسان رضوی:

برکات مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان برای مشهدالرضا(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی- استاندار پیشین خراسان‌ رضوی گفت: مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان هر سال به بلوغ خود نزدیک تر می شود و این امر برای استان خراسان رضوی نیز فرصتی است تا در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) قرآن و عترت در کنار یکدیگر قرار گرفته و برای زائران و مجاوران برکات زیادی به همراه داشته باشد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمود صلاحی، بعدازظهر امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه به همت جهاددانشگاهی امروز شاهد برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان کشورهای اسلامی هستیم.

وی اضافه کرد: دوره سوم این رقابت‌ها زمانی برگزار شد که من در خدمت مردم این استان به عنوان استاندار حضور داشتم. این دوره نیز به همت آستان قدس رضوی و جهاددانشگاهی خراسان رضوی و سایر ارگان‌های شهر مشهد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این رقابت‌ها سالانه فنی‌تر می‌شود. یکی از ویژگی‌های خوب این رقابت‌ها در سال جاری این است که مردم از طریق شبکه قرآن در جریان جزئیات برگزاری این رقابت‌ها به طور فنی قرار می‌گیرند و قرار است شبکه قرآن سیما موضوعاتی که داوران در بخش‌های مختلف برای متسابقان مطرح می‌کنند را برای مردم هم نمایش دهند تا علاقه مندان بتوانند از این نکات استفاده کنند.

رئیس پیشین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: به نظر می‌رسد این رقابت‌ها هر سال به بلوغ خود نزدیک تر می شود و این امر برای استان خراسان رضوی  نیز فرصتی است تا در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) قرآن و عترت در کنار یکدیگر قرار گرفته و برای زائران و مجاوران برکات زیادی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

captcha