آزادگان و ایثارگران سرافراز گنجینه ارزشمند کشور و نظام هستند
کد خبر: 3693780
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

آزادگان و ایثارگران سرافراز گنجینه ارزشمند کشور و نظام هستند

گروه اجتماعی: پاکاری آزادگان و ایثارگران سرافراز را گنجینه ارزشمند و سرمایه ذی قیمت کشور و نظام دانست و گفت: این عزیزان پایمردی خود را در همه عرصه های انقلاب و نظام نشان دادند و در گردنه های پر پیچ و خم، گره از مشکلات کشور باز کردند

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 3 اسفند در نشست مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان با سهامداران آزاده استان در رشت، شهدا را سند افتخار و جانبازان، آزادگان و ایثارگران را سند جاویدان و قهرمانان نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان قهرمان و خانواده‌های معزز آنان هستند.

وی به راه و منش ایثارگران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دوری از دنیا و رسیدن به هدف آسمانی اولین آرزوی رزمندگان دفاع مقدس بودو این صحنه ها را خلق کردند تا امروز دنیا در برابرشان سر تعظیم فرود آورد.

این مقام مسئول آزادگان سرافراز کشورمان را بخشی از جامعه ایثارگران دانست و تصریح کرد: آزادگان نقش بسیار مهمی در مقاومت و دفاع از کشورمان داشتند و ما هرچه داریم از ایثارگران است.

آزادگان و ایثارگران سرافراز گنجینه ارزشمند کشور و نظام هستند

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه امروز آزادگان و ایثارگران یک جریان بالنده هستند، اظهار کرد: سنت اسلامی آزادگی یک ملت را در گرو ایستادگی می داند لذا اگر ملتی اهل مجاهدت باشد صاحب فرزانگی می شود و آزادگان نماد این راه صحیح هستند و برای نسل جدید باید جلودار راه فرزانگی باشند.

وی آزادگان و ایثارگران سرافراز را گنجینه ارزشمند و سرمایه ذی قیمت کشور و نظام دانست و گفت: این عزیزان پایمردی خود را در همه عرصه های انقلاب و نظام نشان دادند و در گردنه های پر پیچ و خم، گره از مشکلات کشور باز کردند لذا وظیفه ماست که قدردان آنان باشیم.

پاکاری فرهنگ ایثارگری و مقاومت را کمک کار کشور و نظام دانست و عنوان کرد: آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند جنگ تحمیلی نه تنها علیه کشور کارساز نبود، بلکه ملت ما را مقاوم تر و قوی تر کرده است و لذا امروز این عزیزان اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را به عنوان تکلیف سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند و این این جبهه فعالیت می کنند. قطعا آزادگان و ایثارگران استان گیلان در این زمینه نقش آفرین خواهند بود.

captcha