هدفم کسب مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن است/ در رقابت‌های روشندلان شرکت نمی‌کنم
کد خبر: 3692939
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

هدفم کسب مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن است/ در رقابت‌های روشندلان شرکت نمی‌کنم

حافظ روشندل قرآن کریم گفت: سطح مسابقات روشندلان بسیار پایین است و هدف من کسب مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی است، از این رو در رقابت‌های روشندلان شرکت نخواهم کرد.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: سعید علی‌اکبری، حافظ روشندل قرآن کریم درباره اینکه آیا امسال در آزمون انتخابی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان شرکت می‌کند یا خیر، گفت: متأسفانه سطح مسابقات انتخابی روشندلان در سطح مسابقات بین‌المللی نیست و بعضاً افراد شرکت‌کننده حتی آمادگی مسابقات شهرستانی را هم ندارند از این رو بنده قصد ندارنم در مسابقات انتخابی روشندلان شرکت کنم.

وی اظهار داشت: ان شاء الله به لطف خداوند در حال کسب آمادگی برای مسابقات سراسری قران کریم به میزبانی شهر اراک هستم و به حول و قوه الهی با تسلط کامل شرکت می‌کنم و با کیفیت خوب مسابقه خواهم داد تا به هدفم یعنی کسب مقام اول برسم.

این حافظ روشندل قرآن کریم تصریح کرد: روزی یک جزء تمرین می‌کنم اما تصمیم دارم بعد از این ختم قرآن، تعداد جزءهایی که دوره می‌کنم را بیشتر کنم، البته از آنجایی که در شهر قزوین هستم نمی‌توانم با بسیاری از اساتید مطرح قرآنی در ارتباط باشم و از تجربیات آنها استفاده کنم، اما با بعضی از اساتید شهرستان قزوین ارتباط دارم.

وی با اشاره به قانون جدید مسابقات سراسری قرآن کریم مبنی بر محدودیت سنی شرکت‌کنندگان در این مسابقات تا چهل سال، عنوان کرد: با توجه به اینکه سن من به چهل نزدیک می‌شود، امیدوارم در سال‌های آینده بتوانم این حق را دوباره داشته باشم تا در مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران نماینده باشم و بتوانم این راه را ادامه دهم.

انتهای پیام

captcha