آغاز به کار یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت
کد خبر: 3672649
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

آغاز به کار یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت

گروه دانشگاه: یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت، صبح امروز پنج‌شنبه، 23 آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت، صبح امروز پنج‌شنبه، 23 آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد؛ این کنگره در دو نشست صبح و بعدازظهر و در 3 محور «ظرفیت‌های پیشرفت ایران»، « چالش‌ها و موانع پیشرفت ایران» و «افق‌های پیشرفت ایران»، با ارائه تعدادی مقاله و پایان‌نامه همراه است.

مراسم افتتاحیه یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت، صبح امروز در سالن اصلی ابوریحان بیرونی، با سخنرانی هادی اکبرزاده، دبیر کنگره و ارائه گزارش مسئول حلقه‌های فکری جوانان همراه بود.

همچنین صادق واعظ‌‌ زاده، رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عنوان سخنران پایانب همایش به ارائه مطالبی پیرامون یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت پرداخت و در خصوص هر یک از محورهای نشست‌های صبح و بعدازظهر سخنرانی کرد.

یادآور می‌شود این کنگره به همت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با محوریت «جوانان، ظرفیت‌ها، افق‌های پیشرفت و موانع پیشرفت ایران» در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده و در 2 نشست صبح و بعدازظهر به کار خود ادامه می‌دهد.

captcha