حضور 100 نفر در طرح تربیت ملی قرآن کریم استان زنجان
کد خبر: 3672056
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

حضور 100 نفر در طرح تربیت ملی قرآن کریم استان زنجان

مدیر دارالقرآن کریم زنجان از حضور 100 نفر در طرح تربیت ملی قرآن کریم استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: ولی‌الله رحیمی اظهار کرد: دارالقرآن کریم زنجان طی سال برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دارالقرآن کریم زنجان در حال حاضر با 30 شعبه در نقاط مختلف زنجان فعالیت دارد، تصریح کرد: استقبال از برگزاری برنامه‌های مؤسسات زیرمجموعه دارالقرآن کریم مطلوب است.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه امروز و روز پنج‌‌شنبه نیز آزمون طرح ملی تلاوت قرآن کریم در دارالقرآن کریم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم زیر نظر بهترین اساتید قرآنی از استان و کشور برگزار خواهد شد.

رحیمی با اشاره به اینکه این طرح ویژه نوجوانان هشت تا 14 سال برگزار می‌شود، گفت: هدف از اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشف و پرورش استعدادهای برتر است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این طرح در سایت ملی تلاوت انجام می‎شود، تصریح کرد: این طرح به صورت یک دوره چهارساله برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه مجری اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم، دارالقرآن کریم است، اضافه کرد: امروز و روز پنج‌شنبه آزمون ورودی این طرح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح 100 نفر شرکت کرده‌اند، گفت: امروز از 60 نفر آزمون گرفته می‌شود و 40 نفر نیز در روز پنج‌شنبه آزمون خواهند داد.

رحیمی با بیان اینکه پیش از آزمون چهار قطعه تلاوت در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شده بود تا بر این اساس تمرین‌‎های خود را انجام دهند، افزود: پس از تلاوت قرآن کریم و ضبط آنها، داوران درباره نحوه تلاوت شرکت کنندگان نظر داده و افرادی که در این آزمون برگزیده شوند از 20 دی‌ماه در کلاس‎‌های آموزشی طرح شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح تربیت تخصصی حافظان قرآن کریم است، اضافه کرد: این دوره به صورت مستمر برگزار می‌شود.

captcha