لیست انتظاری برای صدور مجوز موسسات قرآنی در هیات رسیدگی نداریم
کد خبر: 3671884
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

لیست انتظاری برای صدور مجوز موسسات قرآنی در هیات رسیدگی نداریم

مدیر اجرایی دبیرخانه هیات رسیدگی به امور موسسات قرآن گفت: با توجه به اینکه در هر کدام از جلسات هیات درخواست صدور مجوز موسسات بررسی می شود تا به امروز لیست انتظاری از سوی موسسات نداریم و به تمامی درخواست ها جواب داده ایم.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حسین بهبودی، مدیر اجرایی دبیرخانه هیات رسیدگی به امور موسسات قرآن و عترت با اشاره به روند صدور مجوز موسسات قرآنی در هیات رسیدگی به امور موسسات گفت: با توجه به اینکه در هر کدام از جلسات هیات درخواست صدور مجوز موسسات به طور منظم بررسی می شود تا به امروز لیست انتظاری از سوی موسسات نداریم و به تمامی درخواست ها جواب داده ایم.

وی با بیان اینکه هر پرونده ای که به دست ما رسیده است تعیین تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون چهار پنجم تمامی درخواست ها تایید شده و تنها یک پنجم آن هم به دلیل نقص روی پرونده برگشت خورده و در صورت تکمیل نواقص تایید خواهد شد.

بهبودی با بیان اینکه البته بالغ بر 600 پرونده درخواست صدور مجوز بر روی سامانه درخواست وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد فقط 120 پرونده قابل بررسی بوده و 100 پرونده مجوز دریافت کرده اند و 20 پرونده نیز برگشت خورده است.

مدیر اجرایی دبیرخانه هیات رسیدگی به امور موسسات قرآن و عترت با بیان اینکه ما بقی پرونده ها به دلیل نقص های زیاد به استان و شهرستان و دبیرخانه استان برگشت خورده است، تصریح کرد: این در حالی است که نواقص 480 پرونده دیگر علی رغم همه توضیحات کامل و کافی یا مطالعه نمی شود یا تفسیر به رای می شود یا مدارک کامل ندارد.

وی تاکید کرد: البته پرونده های دارای نقص در صورتی که بیش از 6 ماه دست متقاضی بماند و اقدامی روی آن نشود از سامانه حذف می شود و باید مجددا بارگذاری شود.

captcha