دانشجویان با تمام توان برای تولید فکر و اندیشه گام بردارند
کد خبر: 3669446
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

دانشجویان با تمام توان برای تولید فکر و اندیشه گام بردارند

گروه اجتماعی: مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: دانشجویان با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت خود برای تولید فکر و اندیشه و حرکت به سمت و سوی رشد و بالندگی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، روزگذشته 12 آذرماه در دیدار با انجمن‌های اسلامی دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: سربلندی هر قومی در حرکت به سمت و سوی ولایت الهی محقق شده و هر ملتی که از این مسیر خارج شود مزه ذلت و خواری را خواهد چشید.
وی افزود: حضور در کنار قشر دانشجو و فعالان عرصه علم و پژوهش یکی از لحظات بزرگ و ارزشمندی محسوب شده که باید قدردان تک تک این لحظات بود.
حجت الاسلام حسنی با اشاره به جایگاه اصلی دانشگاه و ضرورت تلاش مضاعف برای بالندگی تولید علم افزود: با تلاش مسؤولان علمی و فرهنگی می‌بایست شرایطی را در دانشگاه‌های استان شاهد باشیم که دانشجویان با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت خود برای تولید فکر و اندیشه و حرکت به سمت و سوی رشد و بالندگی گام بردارند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویان به عنوان پیشگامان فعالیت‌های علمی در محیط‌های دانشگاهی در تلاش برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی از تمامی ظرفیت‌های خود بهره می‌برند و در این عرصه‌ها برای هموار کردن مسیر توسعه بیشترین زحمات را تقبل می‌کنند.
حجت الاسلام حسنی با اشاره به فداکاری و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس که جان خود را با خدای خویش معامله کرده و سبب اعتلای انقلاب اسلامی شدند، افزود: جان‌فشانی رزمندگان در طول دوران جنگ تحمیلی و تقدیم هزاران شهید در مسیر حفظ عزت و اقتدار انقلاب اسلامی بوده و باید در تمامی شرایط قدردان شهدا و ایثارگران بود.
وی مرور تاریخ را عامل مناسبی برای دستیابی به شناخت مناسب از مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست وعنوان کرد: سربلندی هر قومی در حرکت به سمت و سوی ولایت محقق شده و هر ملتی که از این مسیر خارج شود مزه ذلت و خواری را خواهد چشید.

captcha