ایران اسلامی؛ لنگرگاه امنیت در منطقه/حمایت مردم از رزمندگان مدافع حرم
کد خبر: 3655851
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
امامی مطرح کرد:

ایران اسلامی؛ لنگرگاه امنیت در منطقه/حمایت مردم از رزمندگان مدافع حرم

گروه فرهنگی: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه لرستان ایران اسلامی را لنگرگاه امنیت در منطقه دانست و اظهارکرد: مأموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار گرانبها است و این مأموریت می‌تواند فرهنگ را به‌خوبی تغذیه کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد امامی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، یک‌شنبه، 30 مهرماه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: مأموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بسیار گرانبها است و این مأموریت می‌تواند فرهنگ را به‌خوبی تغذیه کند.
وی افزود: امروز اگر ما در جایگاهی قرار گرفتیم، مدیون شهدایی هستیم که از عزیزترین سرمایه خود که جان‌شان بود گذشتند و این مأموریت ما را سنگین‌تر می‌کند.
امامی، ایران اسلامی را لنگرگاه امنیت در منطقه دانست و اظهارکرد: ریشه این قدرت، بذری بود که شهدا با جانفشانی در هشت سال دفاع مقدس کاشتند و امروز شاهد ثمر آن هستیم.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: آحاد مردم در دوران دفاع مقدس، در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان کوتاهی نکردند و امروز هم در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) این حمایت را مشاهده می‌کنیم.
captcha