سپاه نخواهد گذاشت خاورمیانه «جزیره امن اسراییل» شود
کد خبر: 3654788
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

سپاه نخواهد گذاشت خاورمیانه «جزیره امن اسراییل» شود

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: امریکا برای تسلط بر خاورمیانه نقشه‌های زیادی در سر داشته است، اما اقدامات سپاه همیشه مانع از آن شده است که این منطقه تبدیل به جزیره امنی برای اسراییل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 28 مهرماه، گفت: ترامپ، که تنها چیزی که به این آقا نمی‌خورد، رئیس جمهوری است، در حالی علیه ملت ایران سخنرانی می‌کند که تمام دنیا او را دیوانه و جاهل می‌دانند.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی‌های امریکا با ملت ایران، تشدید شد؛ این دشمنی در زمان تسخیر لانه جاسوسی به اوج خود رسید و از همان زمان، نقشه‌های آنان برای براندازی نظام اسلامی شروع شد.
امام جمعه شهرستان زاهدان بیان کرد: در تمام این 38 سال، نقشه‌های امریکا یکی پس از دیگری نقش بر آب شد، به همین دلیل امروز رئیس جمهور نادان این کشور، از سر کینه، علیه ایران اظهار نظر می‌کند.
وی اظهار کرد: آمریکا در گذشته دو بار به اجرای کامل برجام توسط ایران اعتراف کرد اما باز ایران را محکوم به نقص آن کرده و خواهان برهم زدن آن است. این ادعا تنها اعتبار امریکا را بیش از پیش زیر سؤال می‌برد.
آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: امریکا برای تسلط بر خاورمیانه نقشه‌های زیادی در سر داشته است، اما اقدامات سپاه همیشه مانع از آن شده است که این منطقه تبدیل به جزیره امنی برای اسراییل شود.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نه یک نیروی فردی، بلکه نیروی نظام است، افزود: اقتدار و هوشیاری سپاه به گونه‌ای بوده است که صدای زوزه ترامپ را درآورده است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه نباید اختلاف نظرهای سیاسی باعث ایجاد شکاف در میان ما شود، اظهار کرد: اختلاف نظرها حتی در زمان رسول خدا(ص) نیز بوده است، اما مهم این است که در مقابله با دشمن و وقتی بحث اسلام و کشور مطرح باشد، همه متحد و در یک صف قرار گیرند.
captcha