آمادگی جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی در زمینه سلامت باروری
کد خبر: 3643230
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
اوچی خبر داد:

آمادگی جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی در زمینه سلامت باروری

گروه اجتماعی: سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در پایان تمام فعالیت های آموزشی خود، میزان رضایت‌مندی و انتظارات شرکت کنندگان و کارفرمایان را با انجام نظرسنجی استحصال و در بهبود آن تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل روز گذشته 26شهریورماه با بیان این مطلب در دیدار با معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: جهاددانشگاهی با استفاده از اساتید مجرب و با رعایت استانداردهای تعریف شده، آمادگی لازم را برای برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان دارد. 
وی با اشاره به فعالیت جهاددانشگاهی استان اردبیل در حوزه‌های سلامت باروری و آموزشی اظهار داشت: جهاددانشگاهی آمادگی لازم را برای گسترش همکاری با اداره‌کل آموزش و پرورش استان جهت ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه سلامت باروری و مسائل خانوادگی برای جامعه هدف این اداره‌کل دارد. 
در این جلسه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه کمک در حل مشکل ناباروری می‌تواند مانع تزلزل نظام خانواده شود، اضافه کرد: مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل، کمک شایانی به رفع نیازهای زوجین نابارور استان و جلوگیری از طلاق و اثرات مخرب آن بر فرد، خانواده و جامعه می‌کند.
 یوسف احمدی خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی در حوزه درمان ناباروری و سلامت باروری از طریق رسانه‌های عمومی و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده در مدارس می توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان کمک بسزایی کرد.
 وی جهاددانشگاهی را از نهادهای موفق در زمینه علمی و آموزشی عنوان و خاطرشان کرد: آموزش و پرورش و جهاددانشگاهی با همکاری در اجرای طرح و برنامه‌های کاربردی و مهارت افزایی، می‌توانند در تامین سلامت جامعه و کاهش معضلات تربیتی و اخلاقی آن پیشگام باشند.
captcha