آغاز عملیات اجرایی فاز اول یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 3638101
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

آغاز عملیات اجرایی فاز اول یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز عملیات اجرایی فاز اول یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته 12شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح مطالعاتی هر سه فاز یادمان شهدای دانشگاه محقق اردبیلی توسط شرکت مهندسین مشاور طرح بوم آورد در تهران انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه اعتبار برآورد شده بالاتر از رقم تخصیصی برای کل اعتبار محوطه دانشگاه بود، لذا با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی و تلاش همکاران مدیریت دفتر فنی و مدیریت طرح و برنامه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، مقرر شد این طرح کلی در سه فاز، فاز اول جاده کشی و نصب المان، فاز دوم محوطه سازی و پارکینگ و فاز سوم طرح سازه گنبدی یادمان شهدا اجرایی شود. 
وی با بیان اینکه فاز اول تامین اعتبار شده و فرآیند تحویل اسناد به پیمانکار اجرایی به اتمام رسیده است، افزود: پیمانکار مربوطه از روز پنجشنبه 16 شهریور سالجاری با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی خود را آغاز کرده و تا پایان مهرماه سالجاری فاز اول را به صورت کامل و قابل بهره‌برداری تحویل خواهد داد. 
فنی‌اصل همچنین از راهیابی 14 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد و افزود: در بخش شفاهی ناصر پورعباسی و عبداله فرد و در بخش کتبی فاطمه وطن پرست، رقیه کریمی، زهرا بدیع، زهرا زایر، شفیقه برزه گرزاده، شمس‌الدین قوره جیلی، یونس هاشمی، احمد کرمی و محمد مافی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافته‌اند. 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در بخش‌های پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری نیز به ترتیب جعفر دیوانبگی در نرم‌افزار، آرش سلیملر در وبلاگ نویسی و مرضیه شهیدی در بخش شعر و داستان به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته‌اند. 
فنی اصل ادامه داد: مرحله کشوری این جشنواره 19 لغایت 22 شهریور به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

captcha