گلایه‌های مدیر مؤسسه «مشکات مطهر» البرز از کم‌لطفی مسئولان قرآنی
کد خبر: 3629881
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

گلایه‌های مدیر مؤسسه «مشکات مطهر» البرز از کم‌لطفی مسئولان قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه مشکات مطهر البرز یکی از مؤسسات قرآنی در کشور است که پس از گذشت یک سال از تعطیلی آن، مسئولان هیچ‌گونه تلاشی برای راه‌اندازی دوباره این مؤسسه نداشته‌اند.

زهرا محمودی‌پارسا، مدیر مؤسسه قرآن و عترت مشکات مطهر البرز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات مطهر در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم، در سال ۱۳۹۱ مجوز فعالیت خود را از معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

وی ادامه داد: این مؤسسه به دلایل زیادی از جمله تأمین نشدن مخارج مؤسسه و نبود مکان آموزشی و ثابت، از تاریخ 10 شهریور‌ماه سال گذشته تعطیل و با دارا بودن 100 قرآن‌آموز پسر کلاس‌های خود را تعطیل کرد.

محمدی‌پارسا افزود:‌ این مؤسسه به عنوان تنها مؤسسه‌ای بود که در خیابان مطهری شهرستان البرز به تربیت قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان مشغول بود و تمام مخارج این مرکز توسط خیری قرآنی تأمین می‌شد که متأسفانه به مرور این مؤسسه با مشکلاتی روبرو شد که منجر به تعطیلی همیشگی شد.

مدیر مؤسسه خاطر‌نشان کرد: بعد از گذشت یک سال از تعطیلی این مرکز، مسئولان توجهی نداشته و هیچ حمایتی را در جهت راه‌اندازی دوباره این مؤسسه نکرده‌اند، البته امیدواریم بتوانیم با برطرف شدن مشکلات و تشکیل یک هیئت مدیره مؤسسه قرآنی را بار‌دیگر فعال کنیم.
captcha