سی‌وپنجمین سالگرد شهادت «شهیدصدوقی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3614364
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

سی‌وپنجمین سالگرد شهادت «شهیدصدوقی» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: سی و پنجمین سالگرد شهادت «آیت‌الله شهید صدوقی» و ششمین سالگرد ارتحال یادگار برومندش امام جمعه فقید یزد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی صدوقی امشب در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، یازدهم تیرماه یادآور عروج یگانه مردی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری مبارزین و انقلابیون یزدی نقشی انکار ناپذیر داشت به همین مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله شهید صدوقی و ششمین سالگرد ارتحال یادگار برومندش امام جمعه فقید یزد حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صدوقی امشب 10 تیرماه در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید صدوقی و یادگار برومندش امام جمعه فقید یزد از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.
در این اطلاعیه آمده است: یازده تیر ماه سالروز عروج شهید آیت الله صدوقی، دانشمند فرزانه ای که امام عزیز او را فقیهی فداکار و خدمتگزاری متعهد می دانست و خاطرات رهبری های خردمندانه او در سالهای مبارزه را تداعی می نماید، از راه می رسد بزرگ مردی که همواره در صحنه های پرشور انقلاب حضوری فعال داشت و در دستگیری از محرومان و مستضعفان از هیچ کوشش دریغ نمی ورزید.
عالم عاملی که ددمنشان دیوسیرت، حضورش را سدی در مقابل اهداف پلید خـــود می دانستند و با دسیسه ای ناجوانمردانه او را از مردم گرفتند و نه تنها امت اسلامی بلکه انقلاب عظیم را از فیض حضورش محروم نمودند.
مردم داری و دستگیری از محرومان از خصوصیات بارز خاندان صدوقی بود و هم شهید محراب و هم فرزند برومندش قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، سرکشی و دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه را سرلوحه و اولویت اصلی خود می دانستند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت سالگرد شهادت آن عزیز همیشه جاوید و همچنین سالگرد ارتحال یادگار شهید محراب امام جمعه فقید یزد حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمدعلی صدوقی از عموم مردم شهید پرور استان به ویژه خانواده معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت دعوت می نماید در مراسمی که شنبه 96/4/10 بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد شرکت نموده و با آرمانهای والای شهدا وامام شهیدان تجدید میثاق نمایند.
captcha