افتتاح مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 3596444
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

افتتاح مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق اردبیلی

گروه اجتماعی: مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد تا هم به مردم عادی و هم به دانشگاهیان خدمات ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی امروز 16 اردیبهشت‌ماه در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: برای راه‌اندازی و تکمیل این مرکز حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است. 
وی با بیان اینکه مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق اردبیلی تنها به شاغلین دانشگاه خدمات ارائه نمی‌دهد، تصریح کرد: این مرکز هم به مردم عادی و هم به دانشگاهیان خدمات ارائه می‌دهد . 
صادقی گفت: این مرکز ارتباط بین دانشگاه و جامعه را تقویت خواهد کرد تا تاثیرگذاری دانشگاه بیش از گذشته باشد. 
معرفت سیاهکوهیان رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این مرکز با تخفیف‌های ویژه در خدمت هموطنان خواهد بود. 
وی با بیان اینکه مرکز دارای بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: مرکز سلامت و تندرستی دارای بخش‌هایی مانند مشاوره روانی، مشاوره ورزشی، مشاوره تغذیه، استعدادیابی ورزشی، واحد تمرین و تست، واحد حرکات اصلاحی و غیره است. 
سیاهکوهیان با اشاره به اینکه پزشکان مرکز بهداشت دانشگاه نیز در مرکز سلامت و تندرستی حضور خواهند داشت، افزود: برخی از خدمات ارائه شده نیازمند تشخیص و تجویز پزشک هستند، به همین منظور حضور پزشک در مرکز سلامت و تندرستی را تدارک دیده‌ایم. 
رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: این مرکز در زمینه استعدادیابی ورزشی امکانات به روز دارد و به راحتی می‌توان استعداد ورزشی هر فرد را با انجام آزمایش‌ها و تمرین‌ها تشخیص داد.
captcha