جامعه اسلامی بستر مناسب برای مشارکت‌های خیرخواهانه آماده کرده است
کد خبر: 3567030
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

جامعه اسلامی بستر مناسب برای مشارکت‌های خیرخواهانه آماده کرده است

گروه اجتماعی: معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: جامعه اسلامی ایران با الهام گیری از آموزه های دینی بستر مناسبی برای مشارکت در فعالیتهای خیرخواهانه آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)  از آذربایجان غربی؛ سیامک نبی زاده معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان روز گذشته ششم بهمن ماه با تقدیر از فعالیتهای عام المنفعه پویش مردمی سفیران مهربانی متشکل از جوانان خیر تصریح کرد: نهادینه کردن مشارکت اجتماعی در جامعه نیاز به سالها تلاش و تجربه دارد.
نبی زاده با دعوت از جوانان برای مشارکت در فعالیتهای داوطلبانه و خیرخواهانه خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی ایران با الهام گیری از آموزه های دینی بستر مناسبی برای مشارکت در فعالیتهای خیرخواهانه آماده کرده است.
وی افزود: بهزیستی در جریان فعالیتهای خود توسعه و گسترش مشارکت های اجتماعی در طبقات مختلف را در اولویت خود قرار داده است.
معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره فعالیت عده ای از جوانان استان در قالب سفیران مهربانی اظهار کرد: فعالیت این جوانان در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی مایه افتخار است.

captcha