برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم تجوید در ساوه
کد خبر: 3565332
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم تجوید در ساوه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول مؤسسه قرآنی صاحب الزمان(عج) ساوه از برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت معلم تجوید ویژه برادران خبر داد.

معصومه پرآذران، مسئول مؤسسه قرآنی صاحب الزمان(عج) ساوه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت معلم تجوید، ویژه برادران در این مؤسسه خبر داد و گفت: در این دوره از اساتید بومی استان استفاده می‌کنیم.
وی ادامه داد: این دوره به مدت 10 جلسه روزهای پنجشنبه ساعت 17 عصر در سالن مؤسسه دارالتحفیظ ساوه تشکیل می‌شود، این دوره مختص آقایان در گروه سنی 18 تا 40 سال است، همچنین شرکت‌کنندگان باید حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشند، در این دوره موارد تخصصی تجوید آموزش داده می‌شود.
پرآذران هدف از برگزاری این دوره را تقویت پایه تجوید مربیان قرآنی عنوان کرد و افزود: در پایان دوره به افرادی که بتوانند آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهی‌نامه اعطا می‌شود، فردی که در این دوره شرکت می‌کند باید با الفبای تجوید آشنا باشد تا در دریافت مطالب جدید و تخصصی با مشکل مواجه نشود.
مسئول مؤسسه قرآنی صاحب‌الزمان(عج) ساوه با اشاره به اقدامات خیرخواهانه این مؤسسه از جمله دادن سبد کالا به نیازمندان عنوان کرد: این اقدامات نیک با همکاری والدین خیرخواه قرآن‌آموزان انجام می‌شود، مؤسسه قرآنی صاحب‌الزمان(عج) این آمادگی را دارد تا کمک‌های مردم سخاوتمند را به دست نیازمندان برساند.
captcha