هوشیاری مردم و درایت رهبری بساط فتنه‌گران را جمع کرد
کد خبر: 3557193
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

هوشیاری مردم و درایت رهبری بساط فتنه‌گران را جمع کرد

گروه سیاسی: مشاورعالی معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ملت هوشیار ایران با درایت مقام معظم رهبری توانستند فتنه 88 را مانند بسیاری از توطئه‌های دیگر که علیه نظام انجام شد، خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محمد وحدتی، مشاورعالی معاون فرهنگی قوه قضاییه روز سه‌شنبه، هفتم دی در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی که در سالن اجتماعات دادگستری البرز شد، اظهار کرد: مردم با پشتیبانی از مقام معظم رهبری توانستند فتنه 88 را هم مانند خیلی از توطئه‌های دیگر که علیه نظام انجام شد، خنثی کنند.
وی افزود: فتنه‌ای که در سال 88 به وجود آمد، خطر بزرگی برای نظام پیش آورد و درایت رهبری و هوشیاری مردم موجب حفظ نظام شد که فتنه با این دو اصل سرکوب شد.
این مسئول بیان کرد: این فتنه با یک نقشه حساب شده و با یک طراحی دقیق با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران شگل گرفته بود.
وحدتی گفت: دخالت بیگانگان در انتخابات، حضور عناصر بیگانه ونفاق در کشور، راه‌اندازی شبکه بی‌بی‌سی فارسی برای ساماندهی آشوب‌ها، استفاده دشمن از فضای مجازی و رسانه‌ها در جهت تحریک جوانان و... از جمله اقدامات براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که خود غربی‌ها به آن اعتراف دارند.
مشاور عالی معاون فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد: اگر این فتنه به دست مردم خاموش نمی‌شد و اوضاع از کنترل خارج می‌شد آن وقت آمریکایی‌ها وارد کاری با ما می کردند که امروز شرایط‌مان از افغانستان و سوریه بدتر بود.
وی با اشاره به دشمنی همیشگی استکبارعنوان کرد: این پایان کار نیست قطعا دشمنی که نمی‌تواند سربلندی مسلمین را ببیند برنامه دارد تا به هر طریق ممکن استکبار را مانند قبل از انقلاب به ایران برگرداند اما همواره هوشیاری ملت ایران جلوی توطئه‌ها را خواهد گرفت.
captcha