محل احداث دارالقرآن دانشگاه محقق اردبیلی کلنگ‌زنی شد
کد خبر: 3481718
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
با حضور آیت‌الله عاملی:

محل احداث دارالقرآن دانشگاه محقق اردبیلی کلنگ‌زنی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، محل احداث دارالقرآن و مرکز تحقیقات علوم قرآنی دانشگاه محقق اردبیلی کلنگ‌‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته 17اسفندماه در مراسم کلنگ‌زنی دارالقرآن و مرکز تحقیقات علوم قرآنی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه از یک‌سال گذشته به دنبال تصویب، دریافت اعتبار و سایر موارد دارالقرآن و مرکز تحقیقات علوم قرآنی دانشگاه بودیم، گفت: 250 نهال مثمر نیز در باغ قرآنی کاشته شده و اکنون شاهد کلنگ‌زنی دارالقرآن هستیم.
وی با بیان اینکه دارالقرآن مرکزی برای تحقیقات علوم قرآنی خواهد بود، افزود: این پروژه در زیربنایی در حدود 500 مترمربع احداث خواهد شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه با احداث دارالقرآن، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز در این مکان مستقر خواهد شد، تصریح کرد: هم‌اکنون بخش دانشجویان کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان فعال است و بزودی بخش اساتید نیز فعال خواهد شد.
وی با بیان اینکه از سال گذشته اقدام به کاشت درختان مثمر به جای غیرمثمر در دانشگاه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: امسال یک هزار انواع درخت میوه در سطح دانشگاه کاشته می‌شود.
رونمایی از کتاب ترجمه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی به 58 زبان زنده دنیا
وی با بیان اینکه بواسطه جامعه‌المصطفی به 58 کشور دنیا متصل شدیم و این 58 ترجمه را به اسم دانشگاه محقق اردبیلی اطلاع‌رسانی کردیم، گفت: این کار یک کار منحصر به فردی بود که یک جلد نیز به شخص مقام معظم رهبری ارسال خواهد شد.
captcha