اجرای فعالیت مهدوی در کشور با شعار «با بهار فاطمی تا نوروزی مهدوی»
کد خبر: 3479767
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

اجرای فعالیت مهدوی در کشور با شعار «با بهار فاطمی تا نوروزی مهدوی»

گروه اجتماعی: رئیس بیناد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران گفت: فعالیت‌های مهدوی در کشور در ایام نوروز 95 با شعار «با بهار فاطمی تا نوروزی مهدوی» انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازقم، دکتر سید مجید امامی با بیان اینکه جلسه هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های مهدوی ستاد و اعضاء آن در نوروز 95 به تصویب رسید و مقرر شد در این ایام با شعار واحد «با بهار فاطمی تا نوروزی مهدوی» برنامه‌های متنوعی برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقه ملی کتاب‌خوانی در سفر، جشنواره مردمی شادی روزگار با محوریت تلفن همراه و راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگ مهدوی در امامزادگان سراسر کشور از جمله برنامه‌های نوروزی ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی می‌باشد.

رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای به برخی از اعضاء ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی مانند سازمان صدا و سیما، جامعه المصطفی، مهدیه‌های کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد شد تا در ایام نوروز 95 با محوریت معارف مهدوی انجام دهند.

امامی با بیان اینکه گزارش فعالیت‌های بین‌المللی مهدوی در جلسه این ستاد ارائه شده است، عنوان کرد: مقرر شد طرح جامعی توسط مرکز جهانی اهل بیت(علیهم السلام) تدوین شود تا بتواند ضمن رفع شبهات و حرکت‌های انحرافی فرقه‌های معنوی، مهدویت ناب را در بین شیعیان و مسلمانان ترویج دهد.

captcha