دوره آموزشي «تفسير موضوعي قرآن» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
کد خبر: 3478016
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

دوره آموزشي «تفسير موضوعي قرآن» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به همت معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي استان اردبيل و با همکاری نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه محقق اردبیلی و با نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی، دوره آموزشي تفسير موضوعي قرآن ویژه دانشجویان برگزار شد.

نجیبه خروشی، مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: این دوره آموزشی در قالب المپیاد «آیه، نقش عبادی و مناسک» از منظومه رویدادهای دانش‌بنیان فرهنگی ـ دانشجویی برگزار می‌شود.
وی مدت زمان برگزاری این دوره را 10 جلسه عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی در روزهای سه‌شنبه هر هفته بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه محقق اردبيلي برگزار می‌شود و کلیه دانشجويان، كاركنان و اساتيد دانشگاهي تمام مراکز آموزش عالی می‌توانند در دوره یاد شده شرکت نمایند.
خروشی بیان کرد: مدرس این دوره آموزشی حجت‌الاسلام سيف‌اله مدبر، مدرس حوزه و دانشگاه و مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه محقق اردبيلي است که در هر هفته به تفسیر برخي آيات انتخابي از كلام‌الله مجید می‌پردازد. 
مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از صدور گواهی معتبر برای شرکت‌کنندگان توسط سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور خبرداد و افزود: غیبت بیش از دو جلسه در این دوره آموزشی باعث محروميت فرد از شرکت در آزمون پایان دوره خواهد شد.
captcha