اجتماع مدافعان حرم با محوریت شهید شهریاری در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3468569
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
طوماری خبر داد:

اجتماع مدافعان حرم با محوریت شهید شهریاری در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: نماینده محفل هیئت‌های مذهبی جوان اردبیل از برگزاری اجتماع مدافعان حرم با محوریت شهید مدافع حرم اکبر شهریاری در اردبیل خبر داد.

مهدی طوماری، نماینده محفل هیئت‌های مذهبی جوان اردبیل، صبح امروز 29 دی‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل با بیان اینکه اجتماع مدافعین حرم با محوریت شهید اکبر شهریاری در اردبیل برگزار می‌شود، گفت: شهید اکبر شهریاری اولین شهید مدافع حرم از استان اردبیل می‌باشد که ساکن تهران بود و از تهران به سوریه اعزام شده بود.
وی با بیان اینکه شهید اکبر شهریاری در دوم بهمن سال 92 در حال دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمد، افزود: این مراسم به‌صورت همزمان دوم بهمن ماه همزمان با دومین سالگرد این شهید بزرگوار در تهران، تبریز و اردبیل برگزار خواهد شد.
طوماری تاکید کرد: با توجه به تفسیر انحرافی که از فرهنگ جهاد و شهادت توسط گروه‌های تکفیری، داعشی، طالبانی و ... در دنیا نشان داده می‌شود، برگزاری این مراسمات باعث می‌شود فرهنگ جهاد و شهادت به معنای اصلی و با نگاه انقلاب اسلامی به مردم و به ویژه جوانان معرفی شود.
وی با بیان اینکه این اجتماع به همت محفل هیئت‌های مذهبی جوان اردبیل که متشکل از بیش از بیست هیئت جوان است، برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این اجتماع حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع رئیس شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا سخنرانی خواهد کرد و ابوذر بیوکافی از تهران و علیرضا اسفندیاری از اردبیل به مداحی خواهند پرداخت.
نماینده محفل هیئت‌های مذهبی جوان اردبیل اضافه کرد: این مراسم روز جمعه دوم بهمن‌ماه راس ساعت 20 شب، در مسجد ملامومن اردبیل برای آقایان و امامزاده صالح اردبیل برای بانوان برگزار خواهد شد.
captcha