برگزاری دوره آموزشی اعضای کانون‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مشهد مقدس
کد خبر: 3459681
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

برگزاری دوره آموزشی اعضای کانون‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مشهد مقدس

گروه اندیشه: معاون نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دوره آموزشی برای اعضای کانون‌ها وتشکل‌های مذهبی در مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم  پورحسین‌فر معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با اشاره به اینکه دوره آموزشی برای اعضای کانون‌ها وتشکل‌های مذهبی در مشهد مقدس برگزارمی‌شود، افزود: دراین دوره که اسفندماه امسال به مدت چهار روز برگزار می‌شود، نسبت به مسائل فرهنگی، کارهای تشکیلاتی، اخلاقی، شیوه‌ها و فنون مسائل فرهنگی، مذهبی، بحث می‌شود.
پورحسین‌فرهمچنین از برگزاری ورک‌شاپ داستان‌نویسی، گزارش‌نویسی با حضور دانشجویان محقق اردبیلی در بهمن‌ماه خبرداد و افزود: این کارگاه به منظور ارتقای سطح هنری و بالابردن تکنیک و سبک داستان‌نویسان این دانشگاه برگزارمی‌شود.
معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دوره خبرنگاری برای فعالان نشریات این دانشگاه خبرداد و افزود: این دوره با چهار محور آموزشی، گزارش‌نویسی، تنظیم خبر و صفحه‌آرایی اوایل دی‌ماه با حضور سردبیران و فعالان کانون‌ها و تشکل‌های دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.
وی گفت: برای کیفیت‌بخشی به نشریات دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی فعالان این نشریات باید از آموزش‌های هدفمند و مستمر برخوردار باشند.
پورحسین‌فر با بیان اینکه فعالان نشریات دانشجویی علاوه بر اصول محتوایی باید به ظاهر و گرافیک نشریات شامل لوگو، طرح روی جلد، اشاره‌ها، تیتر یک و صفحه‌آرایی مناسب توجه کنند، اظهار کرد: پرهیز از سلیقه‌گرایی و جناح‌گرایی و پرهیز از کپی کردن بدون ارجاع و اشاره به مرجع بر جذابیت بیشتر نشریات دانشجویی می‌افزاید.

captcha