دوره‌های آموزشی «موفقیت» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3444559
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
با هدف توانمندسازی مساجد؛

دوره‌های آموزشی «موفقیت» در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سلسلسه مباحث و دوره‌های آموزشی با عنوان «رازهای موفقیت» برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف توانمندسازی جوانان در مساجد و کانون‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، روز گذشته 16آبان‌ماه درهمایش رازهای موفقیت گفت: مهمترین هدف این همایش ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان برای فعالیت‌های فرهنگی موفق است تا بتوانیم با توانمندسازی نیروها قدم‌های مثبت در راه اعتلای فرهنگ قرآنی برداریم.
وی با اشاره به اینکه شادابی در بین نوجوانان و جوانان بهترین انگیزه برای رسیدن به راه‌های موفقیت است، تصریح کرد: مسجد بهترین محل برای شورآفرینی در بین نوجوانان و جوانان محلات است و با تقویت این مراکز دینی، فرهنگ قرآنی نیز در جامعه به خوبی نشر خواهد یافت.
سقاء با بیان این مطلب که برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌ها با عنوان رازهای موفقیت برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف توانمندسازی جوانان در مساجد و کانون است، گفت: در سال جاری بیش از ٥٢ تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی منعقد شد و اکنون اعضای کانون‌های مساجد با حضور در دوره‌های آموزشی و همایش‌ها از ثمرات این تفاهم‌نامه بهره‌مند می‌شوند.
این مقام مسئول با اعلام این مطلب که دوره‌های تخصصی برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک نیز برای مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بالا بردن بهره‌وری در کانون‌ها و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان از مهمترین رسالت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه حضور ائمه جماعات و هیئت امنا نیز لازم و ضروری به نظر می رسد، یادآور شد: هماهنگی بین ارکان مختلف مسجد باعث شکوفا شدن نوآوری‌ها و پیشرفت می‌شود که حاصل این پیشرفت در بین فرهنگ عمومی محلات و جامعه پدیدار خواهد شد.

captcha