امدادگران از نیازمندان حمایت می‌کنند
کد خبر: 3441005
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

امدادگران از نیازمندان حمایت می‌کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه نیر گفت: فعالیت امدادگران در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام محمود دهقانپور، امام جمعه نیر 12 آبان‌ماه در دیدار با مدیر و امدادگران کمیته امداد شهرستان تفت، اظهار کرد: تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، یکی از برکات و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شده و به لطف خدا توانسته است بسیاری از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهد و خدمات مناسبی به قشر ضعیف جامعه ارائه نماید.

وی افزود: اخلاص، فروتنی و همدردی با محرومین و رعایت عدل و انصاف از بارزترین خصوصیات کارکنان کمیته امداد است که موجبات فضیلت و برتری شغل شما را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام دهقانپور اضافه کرد: امدادگران باید این فرصت را غنیمت شمارند و با جان و دل و با انرژی کار کنند چراکه فعالیت آن‌ها در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومین است.

محسن علیزاده، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت نیز در این دیدار ضمن قدردانی از امام جمعه منطقه نیر به دلیل همکاری و تعامل ایشان با کمیته امداد، گفت: کمیته امداد پایگاه کمک رسانی واقعی به نیازمندان و محرومین جامعه است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد بیش از 45 سرفصل کاری را در دستور کار خود دارد، افزود: تا کنون اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمت رسانی به محرومین توسط کمیته امداد صورت گرفته و در این بین مشارکت و حضور مردم را نباید نادیده گرفت.

یادآوری می‌شود منطقه نیر از توابع شهرستان تفت بوده و در 80 کیلومتری مرکز استان یزد قرار گرفته است.

captcha