کمک ۷۰۰ میلیون ریالی فولاد خوزستان برای آزادی زندانیان غیر عمد استان
کد خبر: 3345386
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

کمک ۷۰۰ میلیون ریالی فولاد خوزستان برای آزادی زندانیان غیر عمد استان

گروه اجتماعی: اعضای شرکت فولاد خوزستان به‌منظور مشارکت در آزادی زندانیان غیر عمد این استان، ۷۰۰ میلیون ریال به ستاد دیه اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام قدرت‌الله هاشم‌نیا، مدیرعامل ستاد دیه خوزستان، در دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد و معاونان بخش‌های مختلف شرکت فولاد استان با تأکید بر موضوع پیشگیری، اظهار کرد: با توجه به کمک‌های ارزشمند مردمی و مساعدت‌های مسئولان دلسوز، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی در امر جلب مشارکت‌های مردمی نسبت به سال‌های گذشته با رشد خوبی همراه بودیم.

وی ادامه داد: اما چه خوب است در راستای کاهش حداکثری زندانیان غیرعمد با مشارکت این نهادهای دولتی و مردمی ضرورت رعایت قوانین و مقررات جامعه در قالب برنامه‌های آموزشی نیز تبیین شود.

هاشم‌نیا با تقدیر از اقدام مدیران این مجموعه در اختصاص بخشی از حقوق ماهیانه‌ به منظور دستگیری از مددجویان تحت حمایت ستاد دیه، گفت: برای کاهش ورودی به زندان و عدم بازگشت زندانیان آزاد شده، نیازمند ایده‌ها و اقدامات پیشگیرانه هستیم که امید است با همکاری بیش از پیش این مجموعه و با برگزاری مراسم و جشن‌های عمومی در کنار جلب مشارکت‌ها و جذب کمک‌های نقدی از کمک‌های معنوی و فکری دوستان نیز بی‌بهره نباشیم.

وی با تبیین آخرین اقدامات انجام شده در این نهاد مردمی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال خیّرین این استان با برگزاری 20 جشن گلریزان مبلغی معادل 42 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند اهدا کردند که به اتکای این اعتبار ده‌ها سرپرست خانواده و زنان محکوم مالی از بند حبس رهایی یافتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان بیان کرد: اکنون 454 زندانی مرد و 8 زندانی زن به دلایل مالی و محکومیت‌های دیه ناشی از حوادث رانندگی و کارگاهی در زندان‌های خوزستان به سر می‌برند که برای آزادی این افراد به قلوب و قدم‌های سرشار از مهر هم استانی‌های نوع دوست خوزستانی نیازمندیم.

captcha