برگزاری دوره حفظ قرآن ویژه بانوان در جامعةالقرآن الکریم قم
کد خبر: 3214521
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

برگزاری دوره حفظ قرآن ویژه بانوان در جامعةالقرآن الکریم قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره حفظ ویژه بانوان بزرگسال تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) قم در حال برگزاری است.

پروانه کمالی، مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضن بیان این مطلب گفت: دوره حفظ قرآن ویژه بانوان از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا 10 این ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور 64 نفر از بانوان سراسر کشور در این دوره، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان از شعبه‌های قوچان، زاهدان، دودز، اردبیل، چناران، بابل، قادرآباد، سمنان، زنجان، همدان، بزمال، خرامه، مشهد، بم، رفسنجان، تویسرکان، ایلام، رامهرمز، فاروج، اختیارآباد، پیتکان‌لو، زرین‌رود، قزوین، ماهدشت، بروجن، اسدآباد، قروه، درجزین، اراک و بردسیر حضور دارند.

کمالی با اشاره به اساتید و مباحث درسی ارائه شده در دوره فوق، عنوان کرد: جزوه عمل به قرآن و کاربرد آیات در سبک زندگی با مربیگری حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) جایگاه ترتیب در حفظ قرآن و صلوات و اذکار قرآنی با حضور بنی‌فاطمه ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم اظهار کرد: همچنین اخلاق مربیگری توسط حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی، چگونگی حفظ با مربیگری حجت‌الاسلام علی قاسمی، آموزش تجوید توسط میرغیاثی و کارگاه عملی دوره نیز توسط صاحب‌هنر و باقری تدریس می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان پس از پایان این دوره در شعب جامعةالقرآن شهرشان مشغول به مدت یکسال مشغول به فعالیت می‌شوند و پس از آن گواهینامه صادر می‌شود.

captcha