سازمان همكاری اسلامی تهديدات تروريستی عليه مناطق مسيحی‌نشين سوريه را محكوم كرد
کد خبر: 2469024
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۸

سازمان همكاری اسلامی تهديدات تروريستی عليه مناطق مسيحی‌نشين سوريه را محكوم كرد

گروه بين‌الملل: سازمان همكاری اسلامی با صدور بيانيه‌ای، تهديد گروه‌های تروريستی مخالف بشار اسد عليه مسيحيان سوريه را محكوم كرد و نسبت به عواقب حمله به روستاهای مسيحی‌نشين هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «lorientlejour»، سازمان همكاری اسلامی كه علی‌رغم وظيفه اصلی خود برای حمايت از كشورهای اسلامی، حامی تروريست‌های مخالف بشار اسد شده است، با مشاهده وحشی‌گری‌های اين گروه، مجبور به محكوم كردن اقدامات آنان شد.
تروريست‌های مسلح در حال جنگ با ارتش سوريه با انتشار پيامی ويدئويی خطاب به مسيحيان اين كشور، آنان را تهديد به حمله به روستاهای مسيحی‌نشين كردند كه اين پيام با واكنش سازمان همكاری اسلامی مواجه شد.
در بخشی از پيام سازمان همكاری اسلامی تاكيد شده است: چنين اقداماتی با تعاليم اسلامی مغايرت دارد و ما از اين گروه می‌خواهيم كه برای حفظ صلح، برادری و تسامح تلاش كند.
در ادامه اين بيانيه، سازمان همكاری اسلامی بدون اشاره به حمله تروريست‌ها به روستاهای علوی‌نشين، عنوان كرد: حمله به روستاهای مسيحی‌نشين، منجر به جنگ مذهبی و فرقه‌ای خواهد شد و ما نسبت به وقوع چنين امری هشدار می‌دهيم.
captcha