بسیجیان در مواقع حساس و بحرانی دست توانمند انقلاب و نظام هستند
کد خبر: 1474446
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
فرمانده سپاه دلیجان:

بسیجیان در مواقع حساس و بحرانی دست توانمند انقلاب و نظام هستند

گروه سیاسی: بسیجیان در مواقع حساس و بحرانی دست توانمند انقلاب و نظام بوده‌اند که گره‌های بزرگی را گشاده و پیشرفت جمهوری اسلامی را سرعت بخشیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سرهنگ سیدمحمد سجادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان صبح امروز، 27 آبان در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد.

وی در ابتدا با بیان گوشه‌ای از رشادت‌ها و توانمندی های شجره طیبه بسیج، این نهاد مقدس را دارای ابعاد گوناگون دانست و حضور در عرصه‌های مختلف و تشکیل اقشار گوناگون بسیج همچون بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسین، بسیج هنرمندان، بسیج سازندگی و ... را در جهت بهره‌برداری از توان بالای بسیجیان در زمینه‌های مورد نیاز کشور دانست.

سجادی اضافه کرد: بسیجیان در مواقع حساس و بحرانی دست توانمند انقلاب و نظام بوده‌اند که گره‌های بزرگی را گشاده و پیشرفت جمهوری اسلامی را سرعت بخشیده‌اند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: در هفته بسیج که از جمعه، 30 آبان ماه آغاز  و تا پنجشنبه، 6 آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت بیش از 50 عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان، برگزاری میقات صالحین و حضور پرشور متربیان صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، برگزاری کارگاه های مشاوره، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتسال، والیبال، مسابقات بومی و محلی و تنیس روی میز، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری محفل خاطره‌گویی بسیجیان‌ اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری نشست‌های روشنگری، اجرای همایش اقتدار بسیجیان، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و ... را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دلیجان بیان کرد.

captcha