اعطای گواهینامه مربیگری قرآن در مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد
کد خبر: 1402774
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

اعطای گواهینامه مربیگری قرآن در مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: 280 نفر از شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت مربی قرآن مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد موفق به دریافت گواهینامه مربیگری قرآن شدند.

زهرا توکلیان، مدیر مسئول مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره اعطای این گواهینامه‌ها، گفت: 280 نفر از شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت مربی قرآن مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد پس از شرکت در دوره‌های تربیت مربی روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر قرآن و مربی قرآن کودک و کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون‌ها موفق به دریافت گواهینامه مربیگری قرآن شدند.

وی اظهار کرد: در این راستا 120 گواهینامه در رشته تربیت مربی قرآن کودک، 80 گواهینامه در رشته تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی و 80 گواهینامه در رشته تفسیر قرآن به برترین‌ها اعطاء می‌شود.

توکلیان عنوان کرد: این دوره‌های آموزشی در راستای هماهنگ کردن روش‌های آموزش علوم قرآنی برگزار می‌شود و هر دوره معمولاً به‌ مدت سه ماه و طی دو روز در هفته برگزار می‌شود.

مدیر مسئول مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های تربیت مربی قرآن از شهرستان‌های اطراف می‌توانند در دوره‌های تربیت مربی قرآن شرکت کنند و برترین‌ها پس از دریافت گواهینامه، می‌توانند به‌ عنوان مربی قرآن در مؤسسات و مراکز دینی و قرآنی به تدریس بپردازند.

captcha