اعطای گواهینامه مربیگری قرآن در اردکان
کد خبر: 1402460
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

اعطای گواهینامه مربیگری قرآن در اردکان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پس از برگزاری آزمون‌های دوره تربیت مربی تجوید قرآن در اردکان، 12 قرآن‌آموزان مؤسسه نورالزهرا(س) این شهرستان موفق به دریافت گواهینامه مربیگری قرآن شدند.

اعظم حسن‌پور، مدیر مسئول مؤسسه نورالزهرا(س) اردکان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره اعطای این گواهینامه‌های قرآنی، گفت: پس از برگزاری آزمون‌های دوره تربیت مربی تجوید قرآن در اردکان، 12 نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه نورالزهرا(س) این شهرستان موفق به دریافت گواهینامه مربیگری قرآن شدند و این گواهینامه‌ها از سوی اداره تبلیغات اسلامی یزد به برترین‌ها اعطاء می‌شود.

وی اظهار کرد: بیش از 20 نفر در دوره تربیت مربی تجوید قرآن که به‌ مدت سه ماه در قالب کلاس‌های حضوری برگزار شد، شرکت کردند و افرادی که موفق به دریافت گواهینامه شدند؛ می‌توانند در سایر مراکز مراکز دینی و قرآنی به تدریس بپردازند.

حسن‌پور عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی تجوید قرآن، علاوه بر آموزش روش تدریس تجوید قرآن به شیوه نوین با روانشناسی رشد و تربیتی و همچنین شیوه جذب قرآن‌آموزان آشنا می‌شوند.

مدیر مسئول مؤسسه نورالزهرا(س) اردکان تصریح کرد: این مؤسسه قرآنی اقدام به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت آموزش قرآن ویژه مربیان کرده است تا آموزه‌های قرآنی به‌ صورت به‌‌روز و با استفاده از متد جدید آموزش داده شود.

captcha