برپایی کارگاه آموزشی « خانواده متعالی» در زاهدان
کد خبر: 1380645
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

برپایی کارگاه آموزشی « خانواده متعالی» در زاهدان

گروه اجتماعی: معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اختتامیه کارگاه آموزشی « خانواده متعالی» با محوریت حقوق و اقتصاد خانواده، ویژه کارکنان این اداره کل، دیروز چهارشنبه 7 اسفند در زاهدان برگزار شد.

علی‌اکبر طاهری، معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: اختتامیه کارگاه آموزشی « خانواده متعالی» با محوریت حقوق و اقتصاد خانواده، ویژه کارکنان این اداره کل، دیروز چهارشنبه 7 اسفند در زاهدان برگزار شد.
وی در ادامه بیان کرد: این کارگاه در راستای برنامه مصوب آموزش کارکنان سازمان در سال جاری و با توجه به بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در خصوص آموزش خانواده از دوره‌های آموزشی فرهنگی، اجتماعی و عمومی، به مدت ۳۲ ساعت ویژه کارکنان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
طاهری اظهار کرد: این دوره آموزشی در محورهای خانواده متعالی در اسلام به مدت ۶ ساعت، آسیب شناسی خانواده به مدت ۸ ساعت، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده به مدت ۴ ساعت، تربیت فرزند به مدت ۶ ساعت، حقوق خانواده به مدت ۴ ساعت و اقتصاد خانواده به مدت ۴ ساعت در سالن اجتماعات شهدای مجتمع فرهنگی نور زاهدان برگزار شد.
در پایان به کلیه فراگیران این دوره که در ساعات اجرای برنامه حضور داشتند گواهی‌نامه پایان دوره اعطاء می‌شود.

captcha