برگزاری آزمون پایان دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن در نیر
کد خبر: 1365827
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

برگزاری آزمون پایان دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن در نیر

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون نهایی شفاهی آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه کارکنان شهرداری شهرستان نیر پنج‌شنبه، سوم بهمن برگزار شد.


اصغر نامور، کارشناس امور قرآنی شهرستان نیر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: قرآن‌کریم آخرین کتاب هدایت و انسان‌سازی و ودیعه گرانقدر رسول اعظم(ص) همچنین یگانه نسخۀ شفابخش الهی است که بر مبنای «قاعده لطف» و از طریق «وحی» در اختیار نوع بشر قرار گرفته است و می‌بایست آموزش و فراگیری آن را از مهمترین ضرورتهای فرهنگیِ نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران به شهروندان خویش خصوصاً کارکنان دولت دانست.



وی افزود:  باتوجه به مفاد بخشنامۀ  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و براساس اولویت، از اواسط سال ۱۳۸۳ طرح تفصیلی آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن‌ را جهت اجرا در سطح عموم کارکنان دولت ارائه نموده است که تاکنون ازاین رهگذر، تعداد قابل توجهی از کارکنان دولت، تحت پوشش این آموزشها قرار گرفته‌اند.



نامور گفت: ادامه آموزش این سطوح از قرآن کریم با اهداف آشنایی ونیز سلیس وروان‌خوانی قران کریم در شهرداری شهر نیر برای ۱۵ نفر از پرسنل این شهرداری دراوایل اذر ماه ۹۲ شروع ودرنهایت در اوایل بهمن‌ماه با اخذ امتحان نهایی کتبی وشفاهی توسط معلم دوره پایان و به قبول‌شدگان گواهینامه پایان دوره توسط دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل

صادر می‌شود.

captcha