سلامت معنوی و بهداشت باروری بررسی می‌شود
کد خبر: 1334271
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
در همایش «سلامتی و تندرستی»؛

سلامت معنوی و بهداشت باروری بررسی می‌شود

گروه سلامت: دبیر کنفرانس بین‌المللی پرستاری و مامایی گفت: این همایش با عنوان «سلامتی و تندرستی» از 16 تا 19 اردیبهشت سال 93 در اصفهان برگزار و سلامت معنوی و بهداشت باروری به عنوان محورهای آن بررسی می‌‌شوند.

محسن شهریاری، دبیر کنفرانس بین‌المللی پرستاری و مامایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برگزاری این همایش با عنوان «سلامتی و تندرستی»، گفت: این همایش از 16 تا 19 اردیبهشت در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و سلامت معنوی و بهداشت باروری به عنوان محورهای آن بررسی و راهکارهایی برای ارتقای سلامت در این ابعاد ارائه می‌‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود به اهداف آن اشاره کرد و گفت:  با توجه به اهمیت ارتقای سلامت افراد جامعه در همه ابعاد به ویژه درابعاد معنوی و اخلاقی به برگزاری همایشی کشوری و با حضور تعداد زیادی از صاحب‌نظران و محققان فرهیخته در حوزه‌های مختلف سلامت اقدام کردیم تا با ارائه راهکارهایی سلامتی آحاد جامعه در ابعاد مختلف ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های مختلف و ابعاد چهارگانه سلامت ارائه می‌شود، بیان کرد: پیشگیری و ارتقای سلامتی، سیاست‌های سلامت، آموزش بهداشت، سلامت اجتماعی و روانی، سلامتی معنوی، اخلاقی و فرهنگی، بهداشت باروری، اخلاق حرفه‌ای، کیفیت زندگی، خود مراقبتی، مراقبت جامع‌نگر، درمان‌های مکمل، مراقبت تسکینی، مشارکت بین حرفه‌ای و مراقبت و فن‌آوری از جمله محورهای کنفرانس مذکور است.

شهریاری با اشاره به مهلت ارسال مقالات به این همایش، گفت: علاقمندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 10 بهمن 1392 نسبت به ثبت‌نام و ارسال خلاصه مقاله خود به زبان انگلیسی به آدرس پست الکترونیک :nmrc@nm.mui.ac.ir اقدام کنند.

وی در پایان گفت: شرکت در این همایش چهار روزه دارای امتیاز بازآموزی برای تمام مشمولین قانون آموزش مداوم است.

captcha